text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

بسته حوادث شنبه 11 اردیبهشت

دیده بان هشتم : اقدام شیطانی با سیما در بازار تهران / میثم شکارچی 17 دختر

سیما با اعتماد کردن به مرد شیطان صفت در اینستاگرام مسیر زندگی اش دگرگون شد.

 

حوادث


سیما دختر تهرانی لحظه ای که متوجه شد، میثم از او سواستفاده کرده است، چشمش را روی همه چیز بست و به پلیس مراجعه کرد.
سیما لحظه ای که به میثم و اتاقک بالای مغازه اش در بازار تهران فکر‌ می‌کند بغضش ناگهان می‌ترکد و زیرلبی به خودش بد و بیراه می‌گوید. دختر جوان بعد از اولین قرار با میثم در کافه همیشگی شان زندگی اش به کل دگرگون شده و دنبال راه گریزی از بن بست ذهنی خودش است.

سیما پس از آشنایی با میثم مرد تهرانی در اینستاگرام خیلی زود به او اعتماد کرد و همین باعث اولین قرار آن ها در کافه شد.

میثم در اولین قرار خود با مطرح کردن بحث ازدواج ، سیما را عاشق و وابسته خودش کرد. آن ها هر روز با یکدیگر قرار می‌گذاشتند و به هم نزدیکتر می‌شدند.چندی نگذشت سیما با پیشنهاد بی‌شرمانه به اتاقک بالای مغازه مرد تهرانی در بازار رفت و در آنجا تن به خواسته شیطانی میثم داد.
سیما بیشتر از همیشه احساس وابستگی به میثم می‌کرد اما ناگهان ورق رابطه‌‌ی آن ها برگشت.میثم مرد پولدار تهرانی با کم توجهی و با حرف ها ضد و نقیض سیما را از خودش را دور کرد.

دخترجوان که به شدت وابسته میثم شده بود سعی کرد دوباره با او ارتباط برقرار کند. برای همین به مغازه میثم در بازار تهران رفت تا تکلیف خودش را روشن کند. سیما در آنجا صحنه ای دید که غرورش شکسته شد؛ میثم در مغازه با دختر دیگری بود.
سیما با پرس و جو از خانم هایی که در اینستاگرام دنبال کننده صفحه میثم بودند متوجه موضوع باورنکردنی دیگری شد.میثم از 17 زن دیگر سوء استفاده کرده بود. این موضوع سیما را به شدت اذیت کرد و همین باعث شد تا او به پلیس مراجعه کند.

دختر جوان پس از مراجعه به پلیس ماجرا را اینطور بیان کرد: «با میثم در اینستاگرام آشنا شدم. پس از اولین قرار با میثم، او با من قرار ازدواج گذاشت و همین باعث جلب اعتمادم شد.»

سیما ادامه داد : «پس از مدتی میثم مرا به خانه اش دعوت کرد. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه میثم به کلی رفتارش با من عوض شد.حتی او دیگر جواب تلفنم را نمی‌داد.»

قربانی میثم گفت : «به مغازه میثم مراجعه کردم و او را با یک دختر جوان دیدم. از آنجا متوجه شدم میثم یک شیاد است و از من سوءاستفاده کرده است.»

سیما در پایان گفت :«چند وقت بعد از صفحه اینستاگرام میثم متوجه شدم او با 17 دختر دوست شده و به تمامی آن ها پیشنهاد ازدواج داده است. میثم از احساسات من سوءاستفاده کرده است، و از میثم شکایت دارم.»

با شکایت سیما از میثم رسیدگی به این قضیه با تشکیل پرونده و در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

 

قاسم سناتور کیست؟ / زنان نوچه هایش بودند
قاسم سناتور نام یک قاچاقچی مواد مخدر است که با اجیر کردن زنان و به شیوه بلع و انباری ، مواد مخدر را به کشورهای آسیای شرقی و حاشیه خلیج فارس منتقل می کرد.
شهریور سال 90 با تلاش پلیس فرودگاه مهرآباد، ” قاسم سناتور " که با اجیر کردن زنان و به شیوه بلع و انباری موادمخدر را به کشورهای آسیای جنوب شرقی و حاشیه خلیج فارس منتقل میکرد، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار نبی اله حیدری در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش حمل موادمخدر به صورت بلع و انباری و انتقال آن به کشورهای آسیای شرقی، تیم ویژه‌ای از پلیس مبارزه با موادمخدر فرودگاه مهرآباد تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این پرونده آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از متهمان دستگیر شده مشخص شد که فردی به نام "قاسم” معروف به "سناتور” با تشکیل باند و اجیر کردن زنان در زمینه انتقال موادمخدر به صورت بلع و انباری به کشورهای آسیای جنوب شرقی و حاشیه خلیج فارس فعالیت می‌کند.

رییس پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: در بررسی صورت گرفته از سوابق متهم مشخص شد که وی علاوه بر جعل اسناد، سابقه ۲۵ فقره قاچاق موادمخدر به خارج از کشور به شیوه بلع و انباری را داشته است.

سردار حیدری گفت: پلیس فرودگاه با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق شدند مخفیگاه "قاسم سناتور" را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش واقع در اطراف تهران دستگیر کنند.

 

ربودن پسر 7 ساله شیرازی برای چوپانی اجباری
کودک 7 ساله شیرازی پس از 5 روز اسارت در دخمه آدم ربا به آغوش خانواده بازگشت.
فرمانده انتظامی "پاسارگاد" گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، کودک 7 ساله‌ای که 5 روز پیش مفقود شده بود از چنگال آدم ربا رها و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

به گزارش رکنا، سرهنگ "مصطفی توکلی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در تاریخ 5 اردیبهشت ماه سال جاری خانواده‌ای با نگرانی و اضطراب به کلانتری 11 شهرستان "پاسارگاد" مراجعه و اعلام کردند که فرزندشان که پسری 7 ساله است گم شده که بلافاصله تیم ویژه‌ای از ماموران تحقیقات خود را برای پیدا کردن کودک آغاز کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه و تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند که کودک 7 ساله توسط راننده یک دستگاه وانت نیسان ربوده شده و در حال حاضر در شهرستان "اقلید" استان فارس در یک منزل مسکونی نگهداری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان "پاسارگاد" با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضائی به شهرستان اقلید اعزام و در یک عملیات منسجم و ضربتی آدم ربا را دستگیر کردند، گفت: کودک 7 ساله ربوده شده آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت

سرهنگ "توکلی" با اشاره به اینکه گروگانگیر 28 ساله علت و انگیزه خود را استفاده از کودک در انجام امور چوپانی عنوان کرد، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان پاسارگاد اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

رکنا

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید.

منتشر شده در شنبه, 11 ارديبهشت 1400 13:22

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش