text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

بسته حوادث شنبه 1 خرداد

دیده بان هشتم : جنازه زن تهرانی در پیاده روی شوش افتاده بود
کشف جسدی در یکی از پیاده‌روهای تهران، تیم جنایی پایتخت را در برابر یک معما قرار داده است.

 

بسته حوادث


عصر چهارشنبه گذشته، رهگذری در حال عبور از پیاده‌رویی در محله شوش بود که چشمش به پیکر زنی افتاد که بی‌حرکت روی زمین بود.

طولی نکشید که مأموران کلانتری مولوی در محل حاضر شدند و چون مرگ زن مشکوک به‌نظر می‌رسید گزارش این حادثه به قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و با دستور وی گروهی از کارآگاهان جنایی در محل حاضر شدند.

جسد متعلق به زنی حدودا 53ساله بود که در پیاده‌رو افتاده بود و زمان زیادی از مرگش نمی‌گذشت. علت مرگ اما مشخص نبود و قاضی دستور داد تا جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

 

تجاوز آرش به فهیمه 18 ساله در خلوت سیاه
چند وقت پیش از طریق آژانس تلفنی با آرش آشنا شدم، او با یک مشت حرف های عاشقانه و پوشالی مرا خام کرد.
فهیمه 18 ساله است با مراجعه به مرکز مشاوره این گونه ماجرای زندگی خود را بیان کرد: در یک خانواده 6 نفری زندگی می کنم و فرزند سوم خانواده هستم.
پدرم کارگر است و مادرم خانه دار؛ پدرم با سیلی صورتش را سرخ نگه می دارد و همیشه به مادرم می گوید ما که نتوانستیم درس بخوانیم و برای خودمان کسی شویم ، اما بچه ها باید درسشان را بخوانند و فرد مفیدی شوند و ما هم این نصیحت پدر را مثلاً آویزه گوشمان کردیم تا مبادا دست از پا خطا کنیم و زحمات او را به باد دهیم .من هم خیلی مراقب بودم که یک وقت خطایی نکنم و بیشتر حواسم روی درس خواندن باشد.
تازه داشتم خودم را برای کنکور آماده می کردم که ... یک روز که با یکی از دوستانم برای خرید به مرکز شهر می رفتیم ، سوار یک تاکسی آژانس شدیم که راننده اش مرد جوانی بود، در مسیر متوجه نگاه های معنادارش شدم. ابتدا توجهی نکردم ولی او چشم بر نمی داشت و سؤال های بی ربط از ما می پرسید و دوستم جوابش را می داد.
موقع پیاده شدن هم شماره تلفن خود را روی کاغذ نوشت و به ما داد و گفت اگر باز هم جایی خواستید بروید، تماس بگیرید خودم را می رسانم. وقتی پیاده شدیم دوستم را سرزنش کردم که چرا شماره اش را گرفتی او در جوابم گفت: اشکالی ندارد تاکسی است.
یک بار که می خواستم تنها به جایی بروم با راننده تماس گرفتم که زود خودش را رساند. در طول مسیر به من پیشنهاد دوستی داد و گفت قصد ازدواج دارد و دنبال یک دختر خوب مثل من می گردد. برای لحظاتی به خود مغرور شدم. تا آن زمان تجربه دوستی با جنس مخالف را نداشتم و ناخواسته پیشنهادش را پذیرفتم .
از آن روز به بعد ارتباط تلفنی ، پیامکی، تلگرامی و... ما شروع شد و آرش خودش را عاشق دل خسته ام نشان می داد و روز به روز وابستگی ما هم بیشتر می شد طوری که زندگی بدون او برای من غیر قابل تحمل بود .
بعد از مدتی تلفن و پیامک های عاشقانه مرا اشباع نمی کرد. دیوانه وار می خواستم ببینمش. این بود که به او زنگ زدم و گفتم که کار فوری دارم و باید او را ببینم. قرار گذاشتیم و با ماشین آمد سرقرار، یک ساعت با هم در شهر دور زدیم تا اینکه گفت خسته شدم. بهتراست یک جا بایستیم و استراحت کنیم .
به یک جای پرت رفتیم که خیلی سوت و کوربود .آرش با چرب زبانی مرا خام خودش کرد و با هزار وعده و وعید توخالی فریبم داد و مرا مورد سوءاستفاده قرار داد. شرمنده و پشیمان بودم از خطایی که کردم واز طرفی عفتم لکه دار شده بود نمی دانستم چه خاکی باید بر سرم بریزم هرچه سعی می کرد آرامم کند فایده ای نداشت.
این هم جزو سناریوی او بود که دلداری ام بدهد. وقتی به گناهم فکر می کردم و اینکه چرا با هوس آنی و زود گذر خام او شدم دلم می خواست زمین دهن باز کند و مرا در خود فرو ببرد ولی افسوس که پشیمانی سودی نداشت...
وقتی به دست های ترک خورده پدرم فکر می کردم ازخودم متنفر می شدم. اگر پدرم موضوع را می فهمید سکته می کرد. بعد از این ماجرا تا چند روزخبری از آرش نبود و به تلفن هایم جواب نمی داد تا اینکه فیلم و عکس هایی از طریق واتس آپ دریافت کردم ...
عکس ها و فیلم مربوط به ارتباط من و او بود! بی صفت نمی دانم چطور فیلم و عکس گرفته بود. به او زنگ زدم ودلیل این کار کثیفش را جویا شدم . در جوابم گفت: در صورتی فیلم و عکس ها را در اینترنت و شبکه های مجازی منتشر نمی کند که به ارتباطم با او ادامه دهم.
نمی دانم باید چه خاکی بر سرم بریزم و...

 

جنازه مادر و نوزاد افغان با دستور قضایی تحویل خانواده اش در قم داده می‌شود
مرگ مادر و نوزاد اهل افغانستان در قم چه ماجرایی دارد ؟
رئیس بیمارستان شهید بهشتی قم با تشریح علل فوت نوزاد و مادر اهل کشور افغانستان گفت: با وجود بدهی 108 میلیون تومانی به بیمارستان، جنازه مادر و نوزاد امروز تحویل خانواده ایشان می شود.
دکتر سید یاسر فروغی در قم با اشاره به مراجعه بانوی باردار اهل کشور افغانستان به بیمارستان شهدا قم بیان کرد: این بیمار در زمان زایمان به بیمارستان شهدا مراجعه کرده و در هنگام وضع حمل دچار عارضه شدید شده بود.

وی با اشاره به حضور یک تیم شامل سه پزشک متخصص زنان و دو متخصص بیهوشی در اتاق عمل بیان کرد: در حین وضع حمل نوزاد فوت می کند و مادر نیز به علت خونریزی شدید دچار شوک می‌شود.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قم با بیان اینکه با تلاش پزشکان بیمار از شوک خارج شده و سه روز در بیمارستان شهدا بستری می‌شود گفت: به علت خونریزی زیاد، وی دچار اختلال انعقادی شده و این بیمار به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد و زیر نظر پزشک مسئول مادران پرخطر استان قرار می‌گیرد و پس از سه هفته به علت ایجاد اختلالات انعقادی و خونریزی شدید فوت می‌کند.

وی با اشاره به برخی از مسائل مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر خودداری بیمارستان از تحویل جنازه گفت: هزینه ارائه خدمات درمانی به نوزاد و مادر در طول این مدت رقمی بالغ بر ۱۰۸ میلیون تومان شده است.
فروغی با بیان اینکه در خدمت رسانی بیمارستانی ابتدای امر حال بیمار و ارائه خدمات مورد نیاز اهمیت دارد و در خصوص خدمت رسانی به اتباع ایرانی و غیر ایرانی تفاوتی برای کادر درمان وجود ندارد، یادآور شد: با توجه به اینکه بازماندگان این بیمار ۱۰۸ میلیون تومان بدهکاری به بیمارستان داشتند، بیمارستان در این خصوص از دستگاه قضایی تعیین تکلیف کرده و عصر روزگذشته پاسخ نامه، مبنی بر صدور اجازه ترخیص پیکر متوفی صادر شده است.

وی با بیان اینکه قرار است روز جمعه پیکر متوفی با وجود بدهی ۱۰۸ میلیون تومانی تحویل خانواده اش شود، یادآور شد: فقط در یکی از مراکز درمانی قم از مجموعه کارهایی نظیر این پرونده ۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است؛ اغلب کسانی که توانایی پرداخت هزینه ها را ندارند از اتباع هستند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قم خاطرنشان کرد: چند هفته پیش نیز، یک بیمار اتباع خارجی با ۱۴۰ میلیون تومان بدهی از بیمارستان ترخیص شد.

وی با اشاره به نقش نهادهای نظارتی در فعالیت های بیمارستانی تصریح کرد: باید طبق قوانین و تعرفه های موجود هزینه درمانی از بیماران دریافت شود ولی برای این بیماران خاص به دنبال همکاری و تعامل هستیم.

فروغی یادآور شد: مجموعه بیمارستان به دلیل گستردگی و تنوع خدمات دریافتی از سازمان های بیمه گر و هزینه دریافت شده از بیمه برای به حرکت درآمدن چرخه درمانی اقدام می کند ولی با این وجود خدمت رسانی فارغ از هر قوم، نژاد و ملیت در مراکز درمانی قم انجام شده است و این میزان بدهی میلیاردی گواه این سخن است.

منتشر شده در شنبه, 01 خرداد 1400 13:15

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش